خدمات فرز cnc چیست؟

در این بخش می خواهیم به این سوال پاسخ بدیم. فرز cnc دستگاهی هست که برای ماشینکاری (یا همان تراشکاری)  فرم های غیر دوار استفاده می شود.

برای ماشینکاری اشکال دوار یا همون فرم های دایروی از دستگاه تراش استفاده می شود. اما در فرز cnc قطعه کار بر روی میز یا محور روتاری بسته میشه و ابزار فرزکاری در حال چرخش به قطعه کار (بلوک ماده خام) نزدیک می شه و عملیات براده برداری انجام می شود.

انواع فرز CNC

فرز cnc انواع مختلفی دارد، اما متداول ترین نوع آن فرز cnc فلزات هست. این نوع ماشین، قادر به ماشینکاری آلومینیوم، فولاد، استنلس استیل، برنج، مس و انواع پلیمرهای جامد مانند پلی آمید، پلی اتیلن، پلی استال، پی تی اف ای(PTFE) و … هست.

وقتی شما برای ساخت یک قطعه و یا یک مجموعه از قطعات نیاز به ماشینکاری فرز cnc دارید اما قصد ندارید تا خودتون رو درگیر هزینه های کلان خرید دستگاه فرز cnc ، اجاره کارگاه، تجهیز کارگاه cnc و استخدام نیرو و خرید ابزار کنید، اون زمان هست که سراغ برون سپاری کار خودتان و دریافت خدمات فرز cnc می رید.

سفارش خدمات فرز CNC

برای این که وظیفه ساخت قطعه تون رو به عهده ما بگذارید لازم هست تا مراحل سفارش گذاری ساخت قطعه رو بدونید.

1- ارجاع نقشه دوبعدی یا سه بعدی به ماشینکاری جهت بررسی و استعلام قیمت و زمان انجام کار.

2- تهیه متریال خام جهت اجرای پروژه.

3- نمونه زنی قطعه اولیه و تست و کنترل کیفی قطعات خروجی از دستگاه فرز cnc.

4- تنظیم و بهینه سازی تنظیمات ماشینکاری بر اساس بازخورد دریافتی از مشتری جهت بهبود سرعت و کیفیت قطعه و استارت ماشینکاری تیراژ بالا.


همین بود کل مراحل ، البته این رو هم به مراحل بالا اضافه کنم که اگر نقشه یا مدل سه بعدی از قطعه ندارید و صرفا یه نمونه ساخته شده، عکس ، یا حتی تجسمی از قطعه تون دارید می تونید با ما تماس بگیرید تا توی مسیر طراحی قطعه کمک حالتون باشیم و از صفر تا صد طراحی تا ماشینکاری رو خودمون براتون انجام بدیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با خدمات فرز CNC می توانید با مجموعه آراد CNC در ارتباط باشد.